O SIG-MONT

Firma SIG-MONT powstała w roku 1991 w celu wykonywania usług w zakresie projektowania i montażu dla firm obsługujących linie i bocznice kolejowe.

Głównym profilem naszej działalności jest automatyka kolejowa a głównym produktem System Komputerowej – Cyfrowej Blokady Liniowej CBL2010. Zajmujemy się również przygotowywaniem projektów kolejowych i dokumentacji technicznej.

Zatrudniamy projektantów i osoby uprawnione do samodzielnego wykonywania prac w czynnych urządzeniach kolejowych.

 

W połączeniu z Licznikami Osi Frauscher

Firma SIG-MONT specjalizuje się w aplikacjach liczników osi w istniejących  systemach stacyjnych i liniowych. Potwierdzają to świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla Systemu Licznika Osi firmy Frauscher ACS2000 do współpracy z samoczynnymi blokadami liniowymi typu Eac i Eac 95.

<b>Andrzej Bartnik</b>

Andrzej Bartnik

Prezes Zarządu | SIG-MONT Sp. z o.o.

"Polska sieć kolejowa będzie nadal modernizowana. Nasze produkty sprawdzają się już w szerokiej gamie instalacji, które mogą optymalnie poradzić sobie z panującymi warunkami i wymaganiami. Rozszerzając nasze portfolio o kolejne rozwiązania specyficzne dla rynku, chcemy wnieść nasz wkład do optymalizacji infrastruktury."

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
  • T: +48 32 785 98 20
  • F: +48 32 785 98 21
  • E: biuro@sig-mont.pl
  • uI. Przemysłowa 10
    40-020 Katowice
    POLSKA

CBL2010 Digital Line Block System

Umożliwienie korzystania z nowoczesnych liczników osi

CBL2010 jest nazwą handlową Systemu Komputerowej – Cyfrowej Blokady Liniowej. System opracowano w oparciu o interfejsy komputerów stacjonarnych typu KIS i komputerowe sterowniki liniowe typu KSL. System CBL2010 jest oparty na komponentach Rail-Mil, zaprojektowany do współpracy z licznikami osi firmy Frauscher. Może współdziałać z wszystkimi rodzajami urządzeń stacyjnych i zabezpieczającymi przejazdy kolejowe.

Frauscher Sensor Technology

Firma Frauscher ułatwia integratorom systemów i operatorom dostęp do informacji potrzebnych do eksploatacji, nadzoru oraz ochrony infrastruktury. Nasze systemy wykrywania kół i liczenia osi oraz rozwiązania z zakresu śledzenia pociągów opierają się na technologiach czujników indukcyjnych i Distributed Acoustic Sensing stanowią istotną część szerokiego spektrum zastosowań.
Czytaj więcej